Historia rozpoczyna się na złożonej samodzielnie maszynie pewnego szesnastolatka o imieniu Zander. Jako jeden z niewielu wśród swoich kumpli może pochwalić się bardzo bogatą i własnoręcznie wyselekcjonowaną kolekcją gier.
O tak, gry komputerowe to całe jego życie. Kocha historie, jakie tam są, wspaniałe światy, ekscytujące zadania, a co najważniejsze - bohaterów z którymi zżył się jak z rodziną.
O tak, gry komputerowe to całe jego życie. Kocha historie, jakie tam są, wspaniałe światy, ekscytujące zadania, a co najważniejsze - bohaterów z którymi zżył się jak z rodziną.
Pomimo rozległej wiedzy i niesamowitej fascynacji produkcjami cyfrowymi nie wie, co tak naprawdę dzieje się, gdy wyłączy komputer. Nie zdaje sobie nawet sprawy, co dzieje się, gdy pogrąża się na długie godziny w jednej z gier.
Przecież nikt by na to nie wpadł, że bohaterowie gier żyją i zachowują się jak normalni ludzie mając swój własny mały świat!
Nieprawdopodobne, ale to czysta prawda. W przestrzeni międzysystemowej jakaś tajemnicza technologia wrzucona nieopatrznie do komputera stworzyła świat do którego trafiają postacie z gier, gdy nie są obecne w wirtualnej akcji. Jest to cyfrowe miasto będące wiernym odtworzeniem tego, co spotyka się w rzeczywistości. Nieopatrznie bohaterowie zaczęli żyć jak zwyczajni ludzie – dzielili swój czas między występowaniem w produkcjach zagrywanych przez Zandera, a normalnym życiem towarzyskim i chwilami spędzonymi z innymi, poznanymi postaciami. Niektórzy zapomniani bohaterowie wdrożyli się w społeczeństwo, korzystając ze swojej przedsiębiorczości i kreując ten świat do cna podobny temu w którym żył Zander. Powstały sklepy, miejsca rekreacji, wytworzono nawet własną walutę, siriusy. Tak właśnie stworzono miasto Cybernator.
Wszystko po to, by zapełnić sobie czas między kolejnymi bataliami, przygodami i wyprawami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz