11 gru 1980

hidden blade

GIOVANNI AUDITORE & MARIA AUDITORE (DE MOZZI)

"Jesteś wojownikiem. Jesteś Auditore. Więc walcz!"
"- (...)powinieneś rozwijać swoje pasje.
- Ależ ja mam swoje pasje.
- Miałam na myśli coś, co nie leży między czyimiś nogami.
- Matko!"






FEDERICO AUDITORE


"Mamy dobre życie, bracie. Oby nas nie zmieniło".







PETRUCCIO AUDITORE

"-Przyniesiesz mi pióra?
- A wrócisz natychmiast do łóżka?
- Tak! Proszę, Ezio!
-Ech...no dobrze."






CLAUDIA AUDITORE


"-Witaj w domu, Ezio.
- Claudia. Jak dobrze być w domu. Co z matką?"






MARIO AUDITORE

"-Zatrzymaj miecz, Ezio. 
- Znam cię?
- Jak to? Nie poznajesz mnie? It's-a-me! Mario!
-Wujek Mario?!"







CRISTINA VESPUCCI


"Mam nadzieję, że będzie nam dane zaznać drugiej szansy, Ezio."






AVELINE DE GRANDPRE


" - Je te deteste, Mentor. 

- Ja ciebie też nienawidzę, kochanie".











(Rodzina Ezia i jego pierwsza dziewczyna :D Grafika pochodzi z Assasin's Creed: Lineage, Assasin's Creed II, a także z Characters's Image" Cytaty, które opisuję postacie, pochodzą z gier i z wątku z Aveline. . Słynne "it's-a-me, Mario!" też tu się znalazło xD)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonany przez prudence.